Консультує начальник Головного територіального управління юстиції у Волинській області Олег Тимченко
В рамках загальнонаціонального проекту “Я маю право!” жителів Волині консультує начальник Головного територіального управління юстиції у Волинській області Тимченко Олег Вадимович
Доброго дня! Чи можна перед поданням установчих документів громадської організації для реєстрації попередньо їх перевірити?
Дякую Вам за питання та хочу повідомити, що Міністерство юстиції України створило найкращі умови для заснування громадських організацій та запровадило пілотний проект “Онлайн будинок юстиції”, через який можливо подати документи для попереднього розгляду.
Засновники в “Онлайн будинку юстиції” мають можливість самостійно загрузити зразки необхідних документів, заповнити їх та подати документи на попередній перегляд.
Для того щоб зайти на сайт необхідно перейти за посиланням (https://online.minjust.gov.ua/), вибрати Розділ “РЕЄСТРАЦІЯ БІЗНЕСУ ТА ЗМІ” та обрати суб’єкта “ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ”.
В цьому розділі необхідно заповнити графу “ОСОБИСТІ ДАНІ” — Прізвище, Ім’я, По батькові, контактний телефон, email та вибрати район («Волинська область»). Після цього Ви переходите до графи “ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НЕОБХІДНО ПОДАТИ”. В цій графі є можливість завантажити документи, необхідні для створення громадської організації:
1) Заява про державну реєстрацію створення юридичної особи;
2) Документ, що підтверджує створення громадського формування (протокол установчих зборів, з’їзду, конференції) (скановані копії);
3) Відомості про керівні органи громадського формування (скановані копії);
4) Установчий документ юридичної особи (статут, положення) (скановані копії);
5) Реєстр громадян, які брали участь в установчому з’їзді (конференції, зборах) (скановані копії).
Про результат розгляду документів працівники територіального управління юстиції повідомлять Вас протягом 3 робочих днів.
Отже, для попереднього розгляду документів доступна подача тільки громадських організацій зі статусом юридичної особи, але до вже звичних сервісів Мін’юсту розробники «Он-лайн будинку юстиції» у найближчий час планують додати ще понад 20 нових сервісів, серед яких:
1. Державна реєстрація громадських організацій без статусу юридичної особи;
2. Подача електронної заяви на реєстрацію національних та міських ЗМІ;
3. Державна реєстрація припинення громадських об’єднань зі статусом юрособи;
4. Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання/відмови від такого статусу;
5. Подача електронної заяви про видачу свідоцтва про народження дитини;
6. Подача електронної заяви до органів соціального захисту населення про призначення допомоги при народженні на підставі отриманого свідоцтва про народження.
7. Подання електронних заяв про державну реєстрацію шлюбу та інших актів цивільного стану, як то зміна імені, розірвання шлюбу, смерть;
8. Платне отримання електронних витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
9. Оплата державного мита, платних послуг відділів державної реєстрації актів цивільного стану;
10. Державна реєстрація створення структурних утворень політичних партій зі статусом юридичної особи;
11. Державна реєстрація змін до відомостей про структурні утворення політичних партій зі статусом юридичної особи, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
12. Державна реєстрація припинення структурних утворень політичних партій зі статусом юридичної особи;
13. Доступ до реєстру для перевірки - чи не є ви боржником, чи не накладено арешт на ваше майно (наприклад, при виїзді за кордон);
14. Оплата боргу та інших платежів у виконавчому провадженні он-лайн;
15. Отримання довідки про сплату чи не сплату аліментів відповідними категоріями стягувачів;
16. Легалізація професійних спілок. Реєстрація організацій роботодавців;
17. Реєстрація структурних утворень політичних партій без статусу юридичної особи;
18. Реєстрація творчих спілок;
19. Реєстрація постійно діючих третейських судів та інші.