A A A K K K
для людей із порушенням зору
Копачівська громада
Волинська область, Луцький район

Звіт про виконання бюджету та затвердження регламенту ЦНАП: відбулася сесія сільської ради

Дата: 24.09.2020 17:02
Кількість переглядів: 682

Фото без опису

22 вересня відбулося засідання 62 сесії Копачівської сільської ради. Під час зустрічі розглянуто важливі для громади питання. Зокрема, депутати заслухали звіт про виконання бюджету ОТГ за перше півріччя 2020 року.

Протягом першого півріччя  2020 року до загального фонду бюджету об’єднаної територіальної громади  надійшло 20 830 311,60 грн., що складає 94,9 % до  планових  показників  (21 949 582,00) в тому числі:

- доходи загального фонду (без офіційних трансфертів) –  5 140 675,60 грн., з них:

- 11010100 податок на доходи фізичних осіб – 2 083 627,79 грн.  – 90,06% (2 313 600);

- 11010400 податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата – 410 966,24 грн. -68,31% (601 600,00);

- 11010500 податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування – 32 202,19 грн.-223,63% (14 400,00);

- 13010100 рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування –  8 479,28 грн  - 0,0 % (0,00);

- 13010200 рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) –  34 962,00 грн  -43,7 % (80 000,00);

-13030100  рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення – 374,64 грн - 0,0 % (0,00);

-14021900 акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) (пальне) – 145 412,72 грн. – 87,07 % (167 000,00);

-14031900 акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) (пальне) -  502 468,19 грн  - 77,12 % (651 500,00);

-14040000 акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів –  106 483,00 грн  - 96,65 % (110 170,00);

-18010100 податок на нерухоме майно (житл.),відмінне від земельної ділянки, з юридичних осіб – 4 803,30 грн – 120,08% (4 000,00);

-18010200 податок на нерухоме майно (житл.),відмінне від земельної ділянки, з фізичних осіб – 7595,66 грн – 0,00% (0,00);

-18010300 податок на нерухоме майно (нежитл.),відмінне від земельної ділянки, з фізичних осіб – 1400,42 грн – 0,00% (0,00);

-18010400 податок на нерухоме майно (нежитл.),відмінне від земельної ділянки, з юридичних осіб – 43 646,00 грн  - 213,95 % (20 400,00);

-18010500 земельний податок з юридичних осіб – 115 799,49 грн  - 53,61 % (216 000,00);

-18010600 орендна плата з юридичних осіб – 500 992,68 грн  - 110,84 %    (452 000,00);

-18010700 земельний податок з фізичних осіб – 138 186,91 грн,  що становить 70,5%      (196 000,00);

-18010900 орендна плата з фізичних осіб – 126 206,43 грн – 43,52% (290 000,00);

- 18050300 єдиний податок з юридичних осіб – 68 575,17 грн 0,00% (0,00);

-18050400 єдиний податок з фізичних осіб – 506 214,03 грн. – 73,9%    (685 000,00);

-18050500 єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків – 226 110,77 грн.  –   53,71 % (421 000,00);

-21081100 адміністративні штрафи та інші санкції – 12 223,02 грн-0,00 % (0,00);

-21081500 адміністративні штрафи та штрафні санкції за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів – 17 000,00 грн – 0,00% (0,00);

-22012500 плата за надання інших адміністративних послуг –1382,02 грн -61,42% (2 250,00);

-22012600 адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – 42 520,00 грн  - 121,56 % (34 980,00);

-22090100 державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування – 28,35 грн  -  61,63% (18,00);

-22090200 державне мито, не віднесене до інших категорій – 15,30 грн  -  0,00% (0,00);

-24062200 кошти за шкоду, що заподіяна на земельних ділянках державної та комунальної власності, які не надані у користування та не передані у власність, внаслідок їх самовільного зайняття, використання не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу; відшкодування збитків за погіршення якості ґрунтового покриву тощо та за неодержання доходів у зв'язку з тимчасовим невикористанням земельних ділянок – 3 000,00 грн  -  0,00% (0,00);

  • офіційні трансферти –  15 689 636,00 грн, з них:

-  41020100  базова дотація з державного бюджету – 3 304 200,00 грн. – 100%;

-  41033900 освітня субвенція з державного бюджету – 10 689 600,00 грн.  – 100,0%;

- 41034200 медична субвенція з державного бюджету – 936 500,00 грн. – 100%;

- 41040200 дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я – 330 000,00 грн. – 100%;

- 41051100 субвенція з місцевого бюджету за рахунок коштів освітньої субвенції , що утворились на початок бюджетного року - 322 650,00 грн.-100%;

- 41051200 субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 21 200,00 грн – 100 %;

- 41051400 субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 85486,00 грн.-100%.

До спеціального фонду  надійшло  296 834,06 грн , що складає 20,29%  до планових показників (1 463 170,50 грн), з них:

- доходи спеціального фонду (без офіційних трансфертів) – 296 834,06грн., з них:

-19010100 надходження від викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення – 1 611,65 грн – 153,49 % (1 050,00);

-19010300 надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини – 325 ,13 грн – 72,25% (450,00);

-  21110000 – надходження коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва-496,19 не заплановано (0,00);

- 24062100 грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності – 4 741,74 грн – не заплановано (0,00);

- 25010100 плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю – 142 259,16 грн – 45 09% (315 500,00);

- 25010300 плата за оренду майна бюджетних установ – 22 618,69 грн.– 86,43 % (26 170,50);

- 25010400 надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна)  – 13 183,50 грн. – не заплановано (0,00);

- 25020100 благодійні внески, гранти та дарунки – 7 000,00 грн - не заплановано (0,00);

- 50110000 цільові фонди, утворені Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади  -   104 598,00 грн  - 87,17 % (120 000,00);

41052600 субвенція з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг  загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету за рахунок коштів субвенції спеціального фонду з обласного бюджету 0,00 -0,00% (1 000 000,00).

На стан виконання вплинуло ряд причин. А саме:

- в зв’язку з введенням карантину та дистанційної роботи оплата праці працівників управління, дошкільних закладів, закладів культури та обслуговуючого персоналу закладів освіти здійснюється в розмірі 2/3 заробітної плати, що, в свою чергу призвело до зменшення надходжень ПДФО з заробітної плати;

- в зв’язку з введенням карантину зменшились обсяги виробництва, та, відповідно, розміри надходжень єдиного податку з с/г товаровиробників, обсяги надходжень єдиного податку з фізичних осіб, в результаті введення пільгового оподаткування зменшились надходження з орендної плати за користування земельними ділянками, інформувала Оксана Волошин, начальник відділу бухгалтерського обліку та фінансової звітності Копачівської сільської ради.

Окрім того, під час сесії внесли зміни до бюджету. За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів соціально-економічного розвитку окремих територій  збільшено доходи загального фонду на 2020 рік на 800 000,00 грн. З них, буде спрямовано 500 000,00 грн на реалізацію проекту «Капітальний ремонт  спортзалу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня по вул. Перемоги , 29 а, с. Березолуки Рожищенського району Волинської області», ще 300 000,00 грн спрямують для реалізації проекту «Капітальний ремонт приміщення ЗОШ І-ІІ ст. с. Залісці, ул. Центральна 37а, Рожищенського району Волинської області».

Також на сесії затвердили Регламент Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Копачівської сільської ради. Документом передбачено порядок організації роботи центру, дії адміністраторів та їх взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь