Менеджери Центрів обслуговування клієнтів надали за пів року понад 200 тисяч послуг волинським споживачам газу
До дванадцяти Центрів обслуговування клієнтів Волинської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України» за пів року за консультаціями на особистий прийом звернулось близько 130 тисяч споживачів. Спеціалісти надали клієнтам 208 110 послуг.
Клієнтоорієнтованість – пріоритет у роботі центрів надання послуг Волинської філії «Газмережі», а також забезпечення доступних, надійних та безпечних послуг із розподілу газу, враховуючи потреби кожного клієнта у зручний для нього спосіб.
«Споживачі газу Волині в умовах воєнного стану можуть одержати консультації в наших центрах онлайн та офлайн. Хто цінує свій час, той передає показання газу та сплачує за розподіл газу за допомогою дистанційних способів, - розповідає начальниця Центру обслуговування клієнтів Волинської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України» Ольга Тимощук. - Хтось розв'язує газові питання, завітавши на консультацію до наших менеджерів».
Упродовж пів року консультації на особистих прийомах у Центрах обслуговування клієнтів отримали близько 130 тисяч споживачів газу Волині. 7,5 тисяч клієнтів консультувались із приводу питань розподілу газу в телефонному режимі за номерами контакт-центру «Нафтогаз України»:
066-300-2-888 (Vodafone);
098-300-2-888 (Kyivstar);
093-300-2-888 (Lifecell).
До 12 центрів обслуговування клієнтів, які є в газифікованих районах області, за перше півріччя 2024 року споживачі звертались за такими послугами:
-3 664 клієнти отримали послугу зміни власника особового рахунку;
-1 616 споживачів замовили послуги сервісного обслуговування газових приладів;
-1 384 заяви стосувались підключення до газових мереж, припинення та відновлення розподілу газу, проведення техобслуговування внутрішніх систем газопостачання будинку, встановлення, зняття на повірку, заміни або ремонту лічильника газу тощо;
-315 клієнтів уклали договори на газифікацію нових об'єктів;
- 135 споживачів замовили послугу реконструкції систем газопостачання;
-3 030 споживачів отримали різного роду довідки та інші послуги.
Нагадуємо про новий графік роботи Центрів обслуговування клієнтів, який діє з 1 червня цього року:
Пн-чт: 8:00 год - 17:15 год ( у м. Луцьк, м. Ковель, м. Володимир працюють без обідньої перерви);
Пт: 8:00 год -16:00 год, ( у м. Луцьк, м. Ковель, м. Володимир працюють без обідньої перерви);
Суб-нд: вихідні дні.
Більше інформації про роботу компанії споживач може знайти на сайті Волинської філії «Газмережі». Ваш комфорт і безпека - наш пріоритет!
Довідка. З 1 грудня 2023 року послуги з розподілу природного газу на території Волині забезпечує новий Оператор – Волинська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України». Згідно з постановою Національного держрегулятора НКРЕКП від 29 листопада 2023 року, прийнято рішення розширити з 1 грудня ТОВ «Газмережі» територію провадження господарської діяльності з розподілу природного газу на територію Волинської області. Нова філія відповідає за безперебійні маршрути газопостачання від магістральних газопроводів до кінцевого споживача.